Informatie

Adres: Looiersgracht 50
Postcode: 1016 VT

Kosten en beschikbaarheid
Huur per maand: 275
Oppervlakte: 10
Beschikbaar vanaf: 01-09-2018

Voorzieningen:
Beamer: Niet aanwezig
Computer: Zelf meenemen
Internet: Aanwezig (vast of WiFi)
Keuken: Aanwezig
Koffie & thee: Inbegrepen
Vergaderzaal of vergaderruimte: Aanwezig

Geplaatst: 17 Jul, 2018

Designers gezocht voor werkplek(ken) in hartje Jordaan – Designers wanted for office space available to share Amsterdam center

Lichte werkplekken  aangeboden in hartje Jordaan! Wij zoeken designers of start-ups die onze ruimte willen delen.

Doel: elkaar inspireren en mogelijk samenwerken.

Wij bieden een bureau met Aeron bureaustoel (Miller) en alle faciliteiten die bij een professioneel kantoor horen. Je kunt zelfs hulp inhuren van onze ervaren office manager om je te helpen bij je (financiele) administratie of met andere klussen. We gebruiken elke dag gemeenschappelijk de lunch en je bent welkom om (tegen een kleine vergoeding) mee te eten!  De printer (incl. papier) en koffie & thee zijn voor onze rekening, en ook de wekelijkse schoonmaak. De vergaderkamer met grote tv monitor en flip over delen we in onderling overleg. Als je een workshop wilt organiseren voor maximaal 16 personen is dat ook bespreekbaar. Heb je interesse en wil je meer informatie? Stuur een e-mail naar Harm en vertel wie je bent en wat je doet. Langslopen om even binnen te kijken kan ook – graag wel even van te voren bellen. Informatie over wat wij zoal doen vind je op onze website.

Bright office space offered in the center of Amsterdam! We are looking for designers or start-ups, willing to share our office space.

Aim: inspire each other and possible co-operation.

We offer a desk with an Aeron chair (Miller) en all facilities you expect from a professional office. You can even book our experienced office manager to assist you with your (financial) admin or other jobs. Every day we have lunch together and you are most welcome to join (small fee applicable). The printer incl. supplies and coffee & tea are on our account, as well as the weekly cleaning. We allign the use of the meeting room, with a monitor and flip over available. Facilities are available to organise a workshop for a group of maximum 16 people – conditions to be mutually agreed. Interested and looking for more information? Please send a mail to Harm and tell us who you are and what you do. You are most welcome to drop by and have a look – please call in advance. For information on what we do, please check our website.

 

ingang Looiersdwarsstraat

voorbeeld werkplek

vaatwasser aanwezig

vergaderkamer

lunch en voor workshops

, , , , , , ,

WordPress webhosting

Reageer

Alles goed ingevuld? Gegevens die u invult zijn openbaar en voor iedereen leesbaar. Uw emailadres tonen we klikbaar en versleuteld. Linkbuilding of herhaaldelijk verwijzen naar een externe site is niet toegestaan.

Nog geen reacties